قیمت دستگاه تولید درب و پنجره upvc

در این مطلب میخواهیم در مورد دستگاه هایی که برای تولید درب و پنجره یو پی وی سی مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین قیمت آن ها بگوییم.

بدون شک تا به حال درب و پنجره upvc را در ساختمان های نوساز دیده اید و با ویژگی های آن ها آشنا هستید. این نوع درب و پنجره ها دو جداره هستند و میان این جداره ها با نوعی گاز بی اثر پر شده است، وجود دو لایه شیشه و گاز بی اثر باعث شده که این درب و پنجره ها در برابر حرارت و صدا عملکرد عایق بودن مناسبی داشته باشند. درب و پنجره های upvc ویژگی های دیگری نیز همچون مقاومت در برابر ضربه، فشار و دماهای مختلف دارند.

درب و پنجره های upvc با فناوری پیشرفته و در اشکال مختلف تولید میشوند. ما در این مطلب قصد داریم در مورد دستگاه تولید درب و پنجره یو پی وی سی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم. لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

انواع دستگاه تولید درب و پنجره upvc و قیمت آن ها

در فرایند تولید درب و پنجره upvc دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه وظیفه هر کدام از آن ها را شرح خواهیم داد.

ماشین های برش

اولین مرحله برای ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی برش دادن آن ها به ابعاد مورد نظر است که توسط انواع دستگاه برش انجام میشود؛

  • دستگاه برش تکسر ساده با سیستم پنوماتیک و یا الکتروپنوماتیک
  • دستگاه برش تکسر صفحه کردان اتوماتیک با داشتن سیستم الکترو پنوماتیک ترکیبی
  • دستگاه برش دو سر ساده با سیستم الکتروپنوماتیک؛ حرکت کله متحرک این دستگاه به صورت دستی است.
  • دستگاه برش دو سر حرفه ای؛ حرکت کله متحرک این دستگاه به صورت الکترونیکی
  • دستگاه برش دو سر فول آپشن با سیستم الکتروهیدروپنوماتیک، این دستگاه آپشن های بیشتری دارد که معمولا برای ساخت آلومینیوم به کار گرفته میشوند.
  • دستگاه برش مرکز برش با سیستم الکتروهیدروپنوماتیک و cnc. این دستگاه بدون نیاز به نیروی انسانی عملیات برش را انجام میدهد.

ماشین های فرز

پس از انجام برش به سایز مورد نظر، به دستگاه هایی برای فرم دهی پروفیل نیاز است. فرم دهی به پروفیل قید جهت تعبیه به روی چارچوب قاب و لنگه باز شونده انجام میشود. فرز کاری همچنین به منظور تعبیه یراق آلات به روی پروفیل نیز انجام میشود. ماشین های فرز شامل:

  • فرز مولیون دستی
  • فرز مولیون تک ست تیغه خور
  • فرز مولیون دو ست تیغه خور
  • فرز مولیون شفت عوض شونده
  • مرکز برش و فرز مولیون دو سر به همراه سروو موتور و انکودر و گیربکس


برای خواندن مطالب درمورد قیمت پنجره upvc میتوانید:

ماشین کپی روتر

این دستگاه سه کاره است، 1 سه مته جای دستگیره زن، 2شابلن زن یراق آلات و 3 شیار آب راه زن

این دستگاه در انواع مختلف دستی، کاملا دستی و دستی و یا پنوماتیک وجود دارد.

ماشین های پیوند و جوش

این دستگاه ها وظیفه ی پیوند پروفیل های آماده شده در مراحل قبل را بر عهده دارند؛ روش پیوند این دستگاه ها، پیوند مولکولی از طریق حرارت است.

این دستگاه ها شامل: دستگاه جوش تکسر ساده  و یا 2 میلیمتر، جوش دو سر ساده، جوش 4 سر، جوش 4 سر فول آپشن و دستگاه پانچ گوشه آلومینیوم است.

ماشین های پولیش و تمیز کننده

وظیفه این دستگاه ها تمیز کردن پروفیل ها از زائده های به جا مانده از عملیات جوشکاری و مغار کاری است.

دستگاه های تمیز کننده شامل دستگاه های: تمیز کن مدولار تک موتور (دو ست تیغه خور)و یا دو موتور (چهار ست تیغه خور)، تمیز کن مدولار شفت عوض شونده (چندین ست تیغه خور)، تمیز کنcnc فول آپشن.

مرکز جوش و پولیش یو پی وی سی

این مرکز میتواند به طور همزمان دو عملیات جوش و تمیز کاری را به صورت یک واحد تلفیقی توسط یک سیستم رباتیک و بصورت cnc عمل میکند.

دستگاه جوش چهار سر فول آپشن، ربات انتقال چهارچوب از مرکز به مرکز پولیش به همراه ایستگاه خنک سازی

تمیز کن cnc فول آپشن انواعی از این دستگاه ها هستند.

ماشین برش پروفیل زهوار شیشه

این دستگاه عملیات برش زهوار شیشه را انجام میدهد. این دستگاه به صورت دو تیغه و یا چهار تیغه فارسی بر است.

حال که با این دستگاه ها و وظایف آن ها آشنا شدیم بهتر است در مورد قیمت دستگاه تولید درب و پنجره upvc نیز بگوییم، البته به دلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمت دستگاه تولید درب و پنجره upvc را به طور دقیق مشخص کرد اما میتوان عوامل موثر بر قیمت این دستگاه ها را بیان کرد. قیمت دستگاه تولید درب و پنجره upvc تحت تاثیر کیفیت ساخت دستگاه و استاندارد های رعایت شده برای ساخت، کشور و برند تولید کننده، امکانات و قابلیت ها، کیفیت قطعات به کار رفته برای ساخت آن هاست. لازم به ذکر است به شما یادآوری کنیم در صورتی که قصد راه اندازی خط تولید درب و پنجره یو پی وی سی دارید بهتر است دستگاه های مورد نظرتان را از شرکت ها و مجموعه های معتبر خریداری کنید، در پایان مطلب یکی از بهترین مجموعه ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


برای خواندن مطالب درمورد پنجره دوجداره ویستابست میتوانید:

قیمت یراق آلات درب و پنجره upvc

از مهم ترین قسمت های پنجره های یو پی وی سی یراق آلات است که در خرید و انتخاب پنجره بسیار اثر گذار هستند، هرچقدر که یراق آلات با کیفیت تر باشند درب و پنجره های یو پی وی سی ایمن تر و زیباتر هستند. قیمت یراق آلات درب و پنجره upvc به کیفیت ساخت، متریال به کار رفته برای ساخت آن ها، برنده تولید کننده بستگی دارد.

توصیه میکنیم قبل از خرید درب و پنجره upvc نوع پروفیل به کار رفته در یراق آلات آن ها را بشناسید، برای مثال باید از نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت آن اطلاع داشته باشید، رعایت استانداردهای لازم هنگام ساخت یراق آلات درب و پنجره در کیفیت نهایی آن ها نیز بسیار تاثیر خواهد داشت. یراق آلات باید بتوانند وزن زیادی را تحمل کنند و از مکانیزم تولید دقیق برخوردار باشند، این ویژگی سبب میشود تحرکات مکانیکی درب و پنجره به درستی انجام شود.

یراق آلات درب و پنجره upvc باید شامل این ویژگی ها باشد: استاندارد باشد، تحمل وزن بالای درب و پنجره را داشته باشد، دیگر ویژگی که یراق آلات درب و پنجره داشته باشد این است که در برابر هرگونه تغییر شرایط جوی مقاوم باشند برای مثال در برابر رطوبت و نفوذ باران و گرد و غبار مقاوم باشد، به سرعت پوسیده و زنگ زده نشود. همچنین یراق آلات درب و پنجره باید روان نیز باشند.

حال که با ویژگی های یراق آلات درب و پنجره آشنا شدیم بهتر است انواع آن را بشناسیم:

  • یراق اسپانیولت (قفل درب)
  • دستگیره درب و پنجره
  • سیلندر درب و پنجره
  • زبانه قفل درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره upvc دست دوم

اگر اندکی در مورد درب و پنجره های دو جداره اطلاعات داشته باشید میدانید که این درب و پنجره ها قابل بازیافت هستند و به اصطلاح طبیعت دوست هستند؛ امروزه به دلیل افزایش قیمت درب و پنجره upvc برخی از افراد به خرید درب و پنجره یو پی وی دو جداره روی آورده اند. در صورتی که قصد خرید درب و پنجره دو جداره دست دوم دارید به شما توصیه میکنیم به مجموعه پاسارگاد وین مراجعه فرمایید.

در این مطلب سعی کردیم دستگاه تولید درب و پنجره upvc را به شما معرفی کنیم و در مورد قیمت دستگاه تولید درب و پنجره upvc اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم. در پایان مطلب میخواهیم یکی از برترین مجموعه های ارائه کننده انواع درب و پنجره دو جداره را به شما معرفی کنیم.

پـاسارگـاد ویــن ارائه کننده انواع پنجره دو جداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.بخش فروش درب و پنجره دو جداره گروه پـاسارگـاد ویــن آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.درب و پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی ظاهری و مدرن دارای مزیت های مثبت بیشماری می باشد