قیمت-پنجره-دوجداره-هافمن-پاسارگادوین

 پنجره دو جداره هافمن 

آیا شما هم قصد بررسی دقیق ترین قیمت پنجره دو جداره هافمن را دارید؟ می دانید که بهترین پنجره دو جداره مربوط به کدام برند می باشد؟ از شما دعوت می کنیم که برای کسب جالب ترین و مفیدترین اطلاعات راجع به قیمت انواع پنجره های دوجداره هافمن مطالب درج شده در این وب سایت را همراهی کنید.

پنجره های دوجداره هافمن یکی از بهترین برندهای فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع پنجره های یو پی وی سی می باشد که این برند توانسته است با استانداردهای بین المللی، بهترین و باکیفیت ترین انواع درب و پنجره ها را طراحی نماید.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

برند هافمن برای تمام محصولات تولیدی خود، آزمایش ها و تست های متنوعی را انجام می دهند که همین امر سبب شده محصولات این برند از کیفیت و مقاومت بسیار بی نظیری برخوردار باشند.

همچنین در نظر داشته باشید که پنجره های دوجداره هافمن ویژگی های دیگری را نیز دارند که از مهمترین این مشخصات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–  قیمت پنجره دو جداره هافمن بسیار ارزان و مناسب می باشد.

–  عالی ترین عایق حرارتی و صوتی

–  نگهداری و نظافت بسیار آسان

–  صرفه جویی در هزینه ها

–  طراحی بسیار فوق العاده

اگر شما هم قصد دارید تا یکی از بهترین انواع پنجره های یو پی وی سی را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید، می توانید پنجره های دوجداره هافمن را در سبد خریدتان قرار داده و از این طریق صاحب یکی از شیک ترین و مقاوم ترین انواع پنجره های یو پی وی سی باشید.

همچنین می توانید تصاویر مربوط به انواع پنجره های دوجداره هافمن را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید.در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

انواع پنجره هافمن

پنجره های دوجداره به انواع مختلفی از نظر جنس، کیفیت و کارایی تقسیم می شوند. همانطور که می دانید موادی که برای تولید پنجره دوجداره هافمن و پنجره کشویی هافمن ارائه می شود از مواد فایبرگلاس، وینیل و چوب است. هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی در استفاده هستند. می توانید تغییر قیمت را در انواع آن ها مورد مشاهده قرار دهید. همانطور که گفته شد پنجره ها در انواع مختلفی ارائه می شود. مختلف بودن آن ها بر نوع هزینه ای که برای نصب در نظر گرفته می شود، تاثیرگذار است.

استفاده از شیشه هایی که برای انواع پنجره دوجداره هافمن در نظر گرفته می شود می تواند در قیمت انواع پنجره ها بسیار تاثیرگذار باشد. انتخاب شیشه با کارایی بالا و E پایین دارای هزینه ی بیشتری است. با این حال می تواند در مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار باشد. گارانتی و یا گواهی نامه ای که برای آن ارائه می شود می تواند هزینه را بیشترکند. اما قطعا می تواند طول و عمر استفاده از این پنجره را برای شما تضمین سازد.

  • پنجره دوجداره

پنجره دوجداره یو پی وی سی از جمله بزرگترین تولیدکنندگان در این حوزه است که توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب سازد. با توجه به مزیت هایی که درب و پنجره دوجداره دارند مسلما استفاده از آن ها می تواند امنیت و آرامش را به افراد هدیه کند.

  • پنجره دوجداره کشویی هافمن

پنجره دوجداره از جمله محبوب ترین پنجره هایی است که از انواع یو پی وی سی و آلومینیومی تولید و عرضه شده اند. عملکردی که آن ها دارند به پنجره های دو لنگه بسیار شباهت دارد. پنجره های کشویی خود به پنجره های کشویی تک لنگه بازشو و پنجره کشویی دولنگه باز شو تقسیم می شوند.

  • پنجره سه جداره

پنجره سه جداره پنجره ای است که از سه لایه شیشه و دولایه اسپیسر تشکیل می شود. استفاده از آن بسیار دارای اهمیت است زیرا عایق بسیار مناسبی است.

پنجره کشویی هافمن

پنجره دوجداره با برند هافمن باید استاندارد های بین المللی ساخته و تولید می شود. کیفیتی که در آن وجود دارد از پروفیل های یو پی وی سی است. با این حال می توانید از هر نظر مخصوصا قیمت این پنجره را با دیگر پنجره ها مقایسه کنید. پنجره دوجداره هافمن به نسبت دیگر پنجره ها دارای قیمت مناسب و پایینی است. بنابراین از این نظر برای افراد مشکلی را به وجود نمی آورند. کنترل کیفیت چند مرحله ای هافمن باعث می شود که در برابر تست های مختلف ضربه، دما و… بسیار مقاومت داشته باشد و کیفیت خود را حفظ سازد.

پروفیل پنجره دوجداره هافمن دارای گارانتی است که می تواند کیفیت این محصول را به شما تضمین دهد. از نظر ساخت و استحکام زبانزد است و در بسیاری از کشور ها از آن استفاده می شود. در نظر داشته باشید که حتما باید محصولی را خریداری کنید که مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه شما باشد. پنجره دوجداره هافمن و پنجره کشویی هافمن از ویژگی هایی تهیه شده اند که می توانید از آن در اقصا نقاط ایران استفاده کنید. استفاده از پنجره های دوجداره به منظور کاهش در مصرف انرژی یک نعمت بزرگ محسوب می شود.

پنجره های دوجداره که با دولایه شیشه ساخته می شوند، از یک دیگر دارای فاصله ی کمی هستند. استفاده از آن ها می تواند بر کیفیت و نوع کار پنجره تاثیر بگذارد. قاب پنجره ای که ساخته می شود از انواع مدل های مختلفی ساخته می شوند، از جمله می توانیم به آلومینیوم، کامپوزیت و… اشاره داشته باشیم. معمولا از آن ها به دلیل طول عمر بالایی که دارد استفاده می شود. همچنین پنجره کشویی هافمن از جمله پنجره هایی است که با شیوه ی مدرن تولید و عرضه شده است. به صورتی که می توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

قیمت پنجره کشویی هافمن

همانطور که می دانید امروزه کشور ما در تحریم به سر می برد و قیمت ها از نوساناتی برخودار است. با این حال ممکن هر بار قیمت هایی را مشاهده کنید که برای شما عجیب باشد. سایت پاسارگادوین سعی دارد اطلاعات مهم در زمینه خرید  و قیمت های روز پنجره دوجداره هافمن را با قیمت های مناسب برای شما ارائه کند. شما می توانید برای دریافت قیمت های روز در سایت محصولات را مشاهده کنید. یادتان نرود که سایت ما تنها سایتی است که ارائه کیفیت و خدمات ارزنده برایش بسیار با اهمیت است. بنابراین همراه ما باشید تا از قیمت های سرسام آور بازار به دور باشید.

قیمت پنجره کشویی هافمن - pasargadwin.ir

عوامل تاثیرگذار در قیمت پنجره کشویی هافمن

قیمت پنجره کشویی هافمن ممکن است تحت تأثیر چندین عامل قرار بگیرد. در زیر، به برخی از این عوامل تاثیرگذار اشاره می‌کنم:

ابعاد و اندازه: اندازه و ابعاد پنجره کشویی هافمن، مانند ارتفاع، عرض و ضخامت آن، می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. پنجره‌های بزرگتر و سنگین‌تر معمولاً قیمت بیشتری دارند.

جنس و کیفیت: نوع مواد استفاده شده در ساخت پنجره کشویی هافمن نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. پنجره‌های ساخته شده از مواد با کیفیت بالا ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

طراحی و استایل: طراحی و استایل پنجره کشویی هافمن، مانند شکل، طرح و جزئیات ظاهری، نقش مهمی در تعیین قیمت دارد. پنجره‌هایی با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد معمولاً قیمت بیشتری دارند.

عوامل محلی: عوامل محلی مانند شرایط جغرافیایی و آب و هوای منطقه نیز می‌توانند قیمت پنجره کشویی هافمن را تحت تأثیر قرار دهند. در مناطق با شرایط اقلیمی سخت‌تر، پنجره‌های مقاوم‌تر و با کیفیت بالا ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

بازار و رقابت: شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلف در بازار پنجره کشویی فعالیت می‌کنند. رقابت در بازار و وجود گزینه‌های جایگزین می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. “وجود رقابت قوی می‌تواند به تناسب قیمت‌ها و کیفیت پنجره کشویی هافمن منجر شود.”

لیست قیمت پروفیل هافمن

سطح مقطعناممتراژ بستهسفید بدون الستیکسفید با الستیک
پروفیل فریم پنجره361.206.000

6001NW
1.296.000

6001GW
پروفیل فریم بزرگ361.265.000

6002NW
1.355.000

6002GW
پروفیل لنگه پنجره361.385.000

6003NW
1.565.000

6003GW
پروفیل میانی ثابت361.315.000

6004NW
1.495.000

6004Gw
پروفیل میانی متحرک361.2150.000

6005NW
1.305.000

6005GW
پروفیل لنگه در بیرون بازشو241.765.000

6006NW
1.945.000

6006GW
پروفیل لنگه در داخل بازشو241.765.000

6007NW
1.945.000

6007GW
پروفیل فریم بازسازی241.410.000

6011NW
1.500.000

6011GW
پروفیل فریم بازسازی یونیورسال241.620.000

6012NW
1.710.000

6012GW
پروفیل زهوار شیشه تک جداره150380.000

6008MW
پروفیل زهوار شیشه دو جداره150280.000

6009MW
پروفیل زهوار شیشه سه جداره150225.000

6010MW

برای دانلود لیست قیمت پروفیل های هافمن سری 70 ، پروفیل کشویی و پروفیل کمکی اینجا کلیک کنید.

خرید پنجره کشویی هافمن

تا این بخش از مقاله می دانیم شما هم خواهان خرید یک محصول با کیفیت و مستحکم هستید تا بتوانید روز های گرم و سرد سال را به راحتی بگذرانید. تهیه پنجره کشویی هافمن می تواند به شما کمک کند تا در صورت استفاده از آن جای کم تری را اشغال کنید. همچنین با مقاومتی که در برابر بسیاری از مشکلات آب و هوایی دارد می تواند در هر شرایط جغرافیایی مناسب باشد.

خرید پنجره کشویی هافمن در سایت ما برای شما امکان پذیر است. در صورتی که بخواهید با هر نوع جنسی آشنا شوید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و بهترین راهنمایی و مشاوره را در این زمینه کسب کنید. بهترین قیمت ها و بهترین کیفیت را می توانید در سایت ما ببینید.

نکات مهم قبل از خرید پنجره کشویی هافمن

قبل از خرید پنجره کشویی هافمن، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

نیازهای خود را مشخص کنید: بررسی کنید که نیازهای شما از پنجره چیست؟ آیا به عایق‌بندی صوتی و حرارتی بالا نیاز دارید؟ آیا از نظر امنیتی نیازمند پنجره‌ای با قفل و محافظ است؟ با مشخص کردن نیازهای خود، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت ساخت و مواد استفاده شده: اطمینان حاصل کنید که پنجره کشویی هافمن از مواد با کیفیت و ساخت soliد بهره‌برده شده است. ساختار محکم، استحکام و دوام بالا، و استفاده از مواد مقاوم در برابر عوامل جوی و استفاده روزمره، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

عایق‌بندی صوتی و حرارتی: بررسی کنید که پنجره کشویی هافمن دارای عایق‌بندی صوتی و حرارتی مناسب است. این ویژگی‌ها می‌توانند تأثیر قابل توجهی در راحتی و کاهش هزینه‌های حرارتی و صوتی داشته باشند.

استانداردها و گواهی‌ها: اطمینان حاصل کنید که پنجره کشویی هافمن دارای استانداردها و گواهی‌های لازم است. بررسی کنید که آیا پنجره‌ها مطابق با استانداردهای ایمنی و کیفیت مربوطه، مانند استانداردهای ملی یا بین‌المللی، ساخته شده‌اند.

ضمانت و خدمات پس از فروش: بررسی کنید که آیا شرکت سازنده یا فروشنده پنجره کشویی هافمن خدمات پس از فروش و ضمانت قابل قبولی را ارائه می‌دهد؟ همچنین، اطمینان حاصل کنید که شرکت فروشنده در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیرات، خدمات پس از فروش موثر و قابل اعتمادی را ارائه می‌کند.

مزایای پنجره دوجداره هافمن

استفاده از پنجره دوجداره هافمن دارای مزیت های بسیاری است که می تواند به شما راحتی و آسایش را هدیه کند. همانطور که می دانید امروزه خانه هایی که نوساز می شوند و یا خانه ای از نو بنا می شود از صنعتی برای توسعه آن ها استفاده می شود که بتواند خانه را از گزند بسیاری از خطرات حفظ سازد. پنجره دوجداره هافمن هم دقیقا به شکل عمل می کند. شما می توانید یک خانه داشته باشید که آرامش در آن وجود داشته باشد.

  • عایق مناسب

پنجره های دوجداره هافمن عایق بسیار مناسبی در فصول گرم ویا سرد هستند. استفاده از آن ها می تواند به مصرف انرژی کمک کند. همچنین می تواند جلوی ورود بسیاری از آلودگی ها را بگیرد. استفاده از آن می تواند برای حفظ سلامتی با اهمیت باشد این محصول دربرابر بسیاری از شرایط آب و هوایی دارای مقاومت بالایی است. همچنین عایق صدای مناسبی برای محیط های شهری است.

  • نصب آسان

استفاده از آن به دلیل نصب آسانی که دارد می تواند بسیار مناسب باشد. به راحتی می توانید آن را در محیط مختلف درخانه های شهر یا روستایی نصب کنید. البته برای نصب باید حتما از کسانی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید.

  • بالا بودن امنیت در حین استفاده از پنجره دوجداره هافمن

از متریال و موادی در پنجره های هافمن استفاده می شود که از جنس پلاستیک نازک بین دو شیشه است. در صورتی که شکسته شود، لایه پی وی بی ذوب می شود و ثابت پا برجا می ماند. درواقع از نظر فنی بسیار مناسب زندگی ما می باشد. در واقع تضمینی به شما می دهد که شکستگی در آن دیده نمی شود و در صورتی که اگر بنا به هر دلیلی بکشد آسیبی به افراد وارد نمی کند.

خرید پنجره دوجداره هافمن 

همانطور که در قسمت فوق نیز به این موضوع اشاره شد، قیمت پنجره دو جداره هافمن بسیار مناسب می باشد و این امر یکی از اصلی ترین دلایل برای افزایش میزان خرید و فروش پنجره های دوجداره هافمن به شمار می آید

شما هم می توانید بعد از به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات راجع به قیمت پنجره های دوجداره هافمن در اشکال مختلف، سفارش تان را به ثبت برسانید برای خرید پنجره های مدنظر خود نیز حتما از فروشگاه های معتبری اقدام کنید

پنجره-دوجداره-هافمن-پاسارگادوین

فروشگاه پیش روی شما یکی از فعال ترین فروشگاه ها در زمینه عرضه انواع پنجره های دوجداره هافمن می باشد و توانسته است محصولات برند هافمن را بدون واسطه و به شکل مستقیم وارد نماید. شما هم می توانید با دقت بالایی هر یک از محصولات و پنجره های دوجداره برند هافمن را مورد بررسی قرار داده و شیک ترین و مناسب ترین این پنجره ها را تهیه نمایید.

تماس-باما

قیمت پنجره دوجداره هافمن در تهران

گروه پـاسارگـاد ویــن ارائه کننده انواع درب و پنجره دوجداره مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.بخش فروش درب و پنجره دوجداره گروه پـاسارگـاد ویــن آماده پاسخگویی به تماس شما عزیزان می باشد.
همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده محصولات از بخش پروژه ها دیدن فرمایید.

سطح مقطعنام

متراژ بسته
Normal

بیرون لمینت
Normal

دورو لمینت
Luxury

بیرون لمینت
Luxury

دورو لمینت
پروفیل فریم پنجره241.555.000

6001GT
1.780.000

6001GC
2.640.000

6001GTP
3.180.000

6001GCP
پروفیل فریم بزرگ241.630.000

6002GT
1.800.000

6002GC
2.770.000

6002GTP
3.260.000

6002GCP
پروفیل لنگه پنجره241.865.000

6003GT
2.130.000

6003GC
3.430.000

6003GTP
3.810.000

6003GCP
پروفیل میانی ثابت241.790.000

6004GT
2.050.000

6004GC
3.335.000

6004GTP
3.665.000

6004GCP
پروفیل میانی متحرک121.555.000

6005GT
1.785.000

6005GC
2.635.000

6005GTP
3.190.000

6005GCP
پروفیل لنگه در بیرون بازشو242.320.000

6006GT
2.605.000

6006GC
4.100.000

6006GTP
4.535.000

6006GCP
پروفیل لنگه در داخل بازشو242.320.000

6007GT
2.605.000

6007GC
4.100.000

6007GTP
4.535.000

6007GCP
پروفیل فریم بازسازی241.780.000

6011GT
2.030.000

6011GC
3.090.000

6011GTP
3.580.000

6011GCP
پروفیل فریم بازسازی یونیورسال241.835.000

6008GT
2.060.000

6008GC
3.140.000

6008GTP
3.720.000

6008GCR
پروفیل زهوار شیشه تک جداره60535.000

6008MC
940.000

6008MCP
پروفیل زهوار شیشه دو جداره60390.000

6009MC
695.000

6009MCP
پروفیل زهوار شیشه سه جداره60315.000

6010MC
565.000

6010MCP

برای دانلود لیست قیمت پروفیل های لمینت سری 70 ، لمینت سری کشویی و لمینت کمکی ، اینجا کلیک کنید.

بهترین قیمت پنجره دوجداره هافمن را از کدام مجموعه می توان تهیه کرد؟

برای صرفه جویی در مصرف انرژی و پرداخت هزینه کمتر بابت هدر رفت آن بهترین کار استفاده از پنجره دوجداره هافمن است، این پنجره باکیفیت مزایای زیادی برای شما دارد. مجموعه های مختلفی پنجره های دوجداره ارائه می دهند و قیمت پنجره دوجداره هافمن در هرکدام متفاوت است. برای آگاهی از بهترین قیمت پنجره دوجداره هافمن به مجموعه پاسارگادوین مراجعه کنید، قیمت پنجره های دوجداره هافمن در این مجموعه بسیار مناسب بوده و می توانید پنجره های دوجداره باکیفیت و مرغوب را با هزینه کم خریداری کنید.

عوامل موثر در انتخاب شیشه پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره هافمن-pasargadwin.ir
قیمت پنجره دوجداره هافمن-pasargadwin.ir
قیمت پنجره دوجداره هافمن-pasargadwin.ir

پروفیل چیست؟

پروفیل هافمن در زمره بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پروفیل های UPVC (مخصوص درب و پنجره) است .هافمن سال های زیادی است که انواع و اقسام پروفیل های بسیار مطلوب و مرغوب را به بازار عرضه می¬کند که هر کدام از مدل های آن برای نوع خاصی از در و پنجره‌ها کاربرد دارد.پروفیل هافمن به دلیل اینکه مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد محصولی ایده آل در صنعت ساختمانی محسوب می‌شود این پروفیل در برابر تغییر تحولات آب و هوایی ، تابش¬های مضر نور خورشید،ضربه و… بسیار مقاوم است و گزینه‌ای مناسب برای ساخت در و پنجره به حساب می‌آیند.به همین دلیل از این پروفیل می¬توان در مناطق مختلف جغرافیایی استفاده کرد .از سوی دیگر پروفیل UPVC هافمن بسیار سبک و درعین‌حال مقاوم است ، از این رو نصب و تعویض آن به راحتی انجام می‌گیرد و به دلیل وزن سبک،‌ بار زیادی را به دیوارها و سازه ساختمان تحمیل نمی‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از مهم‌ترین انواع پروفیل های هافمن می‌پردازیم:

• پروفیل سری لولایی 60 هافمن

  • معمولاً بیشتر پروفیل های سری 60 که در بازار وجود دارد به شکل 3 کاناله و یا 3 محفظه‌ای عرضه می¬شود. میزان مقاومت پروفیل های سری 60 بر اساس تعداد کانال های آن سنجیده می¬شود. چرا که هر چه تعداد کانال های بیشتر باشد مقاومتش در برابر فشار ، نیروی باد، تاب خوردن و خم شدن بیشتر است. مهم‌تر از همه این است سطح عایق‌بندی آن نیز بالاتر می رود. پروفیل های سری لولایی 60 هافمن از چهار محفظه برخوردار است که باعث افزایش عایق‌بندی و پایداری این محصول می‌شود. دانستن این نکته ضرورت دارد که پروفیل‌ها از جنبه کاربردی به 2 دسته تقسیم می‌شوند.1. پروفیل های اصلی: این پروفیل های به عنوان ساختار اصلی بدنه یک پنجره محسوب می¬شوند. 2. پروفیل های کمکی: این نوع پروفیل‌ها برای ساختن اشکال مختلف پنجره مثل پنجره‌های خلیجی،پاچلاقی، نیم‌دایره و پنجره¬هایی با قوس 90 درجه مورد استفاده قرار می¬گیرند. پروفیل های سری 60 هافمن محصولات زیر را شامل می شود:
     فریم
     میانی ثابت و متحرک
     لنگه در
     میانی ثابت و متحرک
     زهوار

• پروفیل های لولایی سری 70 هافمن

این نوع پروفیل های که به آن ها سری 70 لولایی گفته می شود دارای 5 کانال و پهنای 7 میلی‌متری هستند.گفتنی است که شرکت هافمن به عنوان نخستین تولیدکننده پروفیل های سری 70 در ایران شناخته می شود. پروفیل های سری 70 همان طور که گفته شد از 5 محفظه در مقابل گرما و سر و صدا برخوردار است و مقاومت بسیار بالاتری از سری 60 چهار کاناله دارد.این مدل از پروفیل در مقابل بارهای اضافی ، خم شدن ، پیچ خوردن، و نیروی باد مقاومت بالایی دارد. از پروفیل سری 70 بیشتر در مناطق سردسیر و مکان‌هایی که پر سر و صدا هستند استفاده می¬شود . بعلاوه از آن‌ها برای ساختن پنجره‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند نیز استفاده می¬شود. پروفیل های سری 70 هافمن دارای محصولات زیر است:

 فریم

 میانی ثابت و متحرک

 لنگه پنجره

 لنگه در

 زهوار

  • پروفیل های مدل کشویی

محصول سوم پروفیل های مدل کشویی هافمن است که به شکل دو ریلی با (پهنای 70 میلی‌متر )و ساختار کشویی تک ریل (پهنای 88/5 میلی-متر) و همین طور محصول 3 ریلی (پهنای 107 میلی‌متر) در بازار موجود است. یکی از ساختارهای پنجره دوجداره UPVC ساختار دوجداره کشویی است که در ایران به دلیل اینکه از گذشته پنجره‌های کشویی باب بوده است،طرفداران زیادی دارد. دلیل این محبوبیت را می توان در نوع کاربری این نوع پنجره جستجو کرد که نسبت به پنجره‌های لولایی کاربرد بیشتری دارند. این پنجره در زمان باز شدن هیچ فضایی را اشغال نمی‌کنند و در عین حال تماسی را هم با پرده نخواهند داشت و به همین دلیل است که این قدر محبوبیت دارد. اما اگر نگاهی تخصصی تر و فنی تر داشته باشیم ، پنجره‌های کشویی UPVC نسبت به دیگر مدل های پنجره کشوی( مثل پنجره کشویی چوبی و آلومینیومی) نسبتاً مقاومت بالاتری دارند ، اما در قیاس با نمونه لولایی UPVC درزبندی و آب بندی ضعیف تری دارند. در بازار درب و پنجره داخلی چند مدل پنجره کشویی UPVC وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها :

1. پنجره کشویی تک ریل

2. پنجره کشویی جفت ریل

3. پنجره کشویی سه ریل

• پروفیل های سری لولایی وایزروین

این پروفیل‌ها از نظر ظاهر کاملاً مطابق نمونه‌های لولایی 60 میلی‌متری هافمن هستند. تنها تفاوت آن‌ها در این است که پروفیل وایزروین 4 کاناله است و پروفیل لولای 60 میلی‌متری 3 کاناله. همین موضوع باعث کم تر شدن وزن پروفیل شده و به نسبت قیمت کمتری را هم دارد. از آنجایی که پروفیل های وایزروین کاملاً شبیه مدل لولایی 60 میلی‌متری است ، می‌توان برای آن از تیغه‌های تمیز کاری مدل 60 میلی‌متری استفاده کرد. برای اینکه قطر شیشه دوجداره کمتر باشد زهوار شیشه در مدل وایزروین از مدل¬های 20 میلی‌متری است، و طبیعتاً پانل مصرفی آن نیز 20 میلی‌متری خواهد بود. سری لولایی وایزروین دارای انواع مدل پروفیل است که عبارت‌اند از:

1  فریم

 میانی ثابت و متحرک

 لنگه

 لنگه داخل بازشو

 لنگه بیرون بازشو

 پانل 20 میلی‌متری

 زهوار دوجداره 20 میلی‌متری

• پروفیل کشویی وایزروین

وایزروین تنها دارای مدل تک ریل در میان مدل پروفیل های کشویی است که تفاوت چندان با مورد مشابهش ندارد . تنها تفاوت میانشان¬ در اندازه و جداره‌های فریم تک ریل است. این مدل کشویی از مدل های تک ریلی است و تمامی پروفیل‌هایش ( به غیر از فریم ) شباهت کامل با پروفیل های مدل کشویی هافمن دارد. فرق این فریم با فریم تک ریل 60 تنها در وزن و دیزان¬اش است. در مدل تک ریل وایزروین بخشی که شیشه بر روی آن نصب می¬شود پایین تر از بخشی است که ریل روی آن سوار می‌شود درحالی‌که در مدل تک ریل هافمن هر دوی آن‌ها در یک راستا و مماس بر هم قرار دارند .

• مدل لولایی هافمن پلاس

این مدل از نظر ظاهر و اندازه و ابعاد کاملاً مشابه مدل لولایی 60 میلی‌متری است و تنها تفاوتش این است که سه کانال دارد اما وزنش نسبتا سنگین تر بوده و ضخامت دیواره‌های خارجی و داخلی آن زیاد است. در این مبحث شرح مختصری از ویژگی‌ها و مدل¬های انواع پروفیل های هافمن را ارائه دادیم . شما می توانید با مد نظر قرار دادن این تعاریف در هنگام خرید، پروفیل مورد نظر خود را یافته و نکات دقیق در مورد آن‌ها را بدانید.

دلیل استفاده پروفیل در پنجره های دوجداره

پروفیل به طور کل موارد استفاده زیادی دارد. در حوزه ساختمان‌سازی، راه‌سازی و… می‌توان از انواع پروفیل استفاده کرد اما بیش‌ترین کاربرد پروفیل در صنعت در و پنجره سازی است و در این حوزه است که نقش و نوع و مدل پروفیل بسیار اهمیت پیدا می­کند. پروفیل‌ها به اشکال مختلفی چون مربعی و مستطیلی وجود دارند.کاربرد مقطع های کوچک آن در جاهایی چون: نرده‌های فلزی، در و پنجره‌ها، نرده‌کشی دیوارها، راه‌پله‌ها، پیاده‌روها و همین طور خیابان‌ها استفاده می­شود. و مقطع های بزرگ آن به عنوان ستون در ساخت اسکلت های فلزی بکار می­روند. از جمله استفاده‌هایی که از پروفیل(به غیر از صنعت در و پنجره سازی) می‌شود عبارت‌اند از:

  • در صنایع خودروسازی
  • پوشش دادن سقف سوله‌ها با استفاده از پروفیل های «زد» شکل
  • پروفیل های ناودانی شکل برای ساخت کرکره مغازه‌ها
  • پروفیل های نبشی برای ساخت چهارچوب درهای آهنی بزرگ
  • پروفیل مربعی شکل برای ساختن پایه میز و صندلی

از تمام مواد و مصالحی که در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می­شود، پروفیل درب و پنجره به عنوان مهم‌ترین مصالح مورد استفاده در این صنعت شناخته می­شود. در انتخاب پروفیل مناسب اگر تجربه کافی  و دانش مورد نیاز را داشته باشید، علاوه بر اینکه کیفیت ساختمان شما بالا می­رود،زیبایی آن نیز بیشتر خواهد شد. جهت تولید این محصول علاوه بر ورق سیاه، از ورق روغنی نیز استفاده می­شود و عنوان پروفیل توخالی را به آن می­دهند.این نوع پروفیل مخصوص درب و پنجره سازی است و در قیمت‌گذاری آن موادی که پروفیل از آن تولید می­شود  اهمیت اساسی دارد. این روزها از پروفیل های UPVC هافمن در صنایع ساختمانی کاربرد فراوانی دارد. این نوع محصول تنوع بسیاری دارد  و بنا بر نیاز و شرایط ساخت‌وساز از مدل های مختلف آن استفاده می­شود. یکی دیگر از موادی که در ساخت پروفیل از آن استفاده می‌شود ، آلومینیوم است. برای مشخص کردن قیمت پروفیل درب و پنجره علاوه بر کاربرد متریال های مختلف نحوه ساخت آن نیز تأثیرگذار است. به طور کل می­توان گفت که پروفیل های در و پنجره آلومینیومی به نسبت پروفیل های غیرفلزی هزینه برتر و گران‌قیمت تر هستند.

زندگی شهری باعث بوجود آوردن انواع و اقسام آلودگی‌ها شده است. آلودگی صوتی یکی از مخرب‌ترین و بدترین انواع آلودگی های شهری است که برای مقابله با آن و ایمن کردن منازلمان در برابر این نوع آلودگی، راه‌های مختلفی امتحان شده است. یکی از موثرترین راه‌ها استفاده از پنجره‌های دو جداره و سه جداره به جای پنجره‌های معمولی است که تا حد بسیار زیادی مانع ورود سر و صدا به داخل منزل مسکونی ما می­شود و ما را از سروصدای خیابان در امان می­دارد. به همین دلیل استفاده از پروفیل  در و پنجره با استقبال زیادی مواجه شده است. لازم به ذکر است که جهت ساختن در و پنجره دو جداره استفاده از UPVC و آلومینیوم بالاترین کاربرد را دارد. پروفیل‌ها نقش اساسی در ایجاد عایق صوتی در پنجره‌های دوجداره دارند و قطر پروفیل بین دو لایه (قطر کم یا زیاد) نشان‌دهنده درجه عایق صوتی یک پنجره است.

دلیل دیگر استفاده از پروفیل در پنجره‌های دوجداره به خاطر استحکام و دوام بالای پروفیل‌ها است. پروفیل های UPVC و آلومینیومی با وجود وزن سبک از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی دچار فرسایش نشده  و هرگز زنگ نمی‌زنند.

یکی دیگر از معضلات زندگی مدرن شهری کمبود منابع انرژی است. به خاطر جمعیت بالای شهرها نیاز هر خانوار به انرژی، میزان بسیار بالایی از انرژی برای گرم کردن یا خنک کردن خانه‌ها مورد نیاز است و همواره توصیه به مصرف بهینه انرژی از سوی دولت‌ها می­شود. یکی دیگر از کاربردهای بسیار موثر پنجره دوجداره جلوگیری از اتلاف انرژی به میزان بسیار زیاد است. و این از مهم‌ترین ویژگی های پنجره‌های دوجداره محسوب می­شود، در این میان نقش پروفیل در ضریب رسانایی پنجره دوجداره بسیار زیاد است. پنجره‌های دوجداره UPVC هافمن علاوه بر  اینکه ضریب رسانایی کمتر و عایق‌بندی بیشتری دارند در مقابل عوامل جوی نیز بسیار مقاوم بوده و ضد زنگ و پوسیدگی هستند. این نوع پروفیل به مرور زمان تغییر حالت نمی‌دهند و وزن سبک آن­ها نیز باعث می­شود که بار مرده به ساختمان اضافه نگردد و همچنین نصب آن و استفاده‌شان بسیار راحت است.

قیمت پنجره دوجداره هافمن

‌ قیمت پنجره دوجداره هافمن از نکات مهم هنگام خرید پنجره دوجداره است. برای خرید و بهره بردن از مزایا و کیفیت فوق العاده پنجره های هافمن لازم است که خریداران از قیمت پنجره دوجداره هافمن مطلع شوند و سپس برای خرید اقدام کنند. اکثرا افرادی که قصد خرید پنجره دوجداره هافمن را دارند به دنبال این هستند که اطلاعاتی درباره قیمت پنجره دوجداره هافمن کسب کنند تا بتوانند به درستی برای هزینه ها و در نظر گرفتن بودجه کافی تصمیم بگیرند و اغلب در پی خرید پنجره دوجداره با قیمت ارزان و مناسب هستند.

عوامل زیادی برروی قیمت پنجره دوجداره هافمن نقش دارند. برخی از این عوامل عبارتند از اندازه و ابعاد پنجره، جنس پروفیل، جنس شیشه، مقدار ضخامت شیشه، یراق آلات استفاده شده، تعداد بازشوها، مبلغی که برای حمل و نقل آن صرف شده و… .

قیمت پنجره دوجداره هافمن با در نظر داشتن محل قرارگیری و وضعیت ساختمان و همچنین علایق مشتری مشخص می شود. به طور کلی برای معیین کردن قیمت پنجره دوجداره هافمن نیاز است که به شرایط و نکات زیادی توجه کرد به همین خاطر باید از یک کارشناس با تجربه کمک گرفت تا پس از مشاهده موقعیت، قیمت پنجره دوجداره هافمن را برای شما مشخص کند.

‌چه عواملی در قیمت پنجره دوجداره هافمن تاثیر گذار است

  • پروفیل استفاده شده در ساخت پنجره دو جداره

از متریال بسیار مهم در ساخت پنجره دوجداره، پروفیل استفاده شده در آن است.مقدار پروفیل به کار برده شده و جنس آن روی قیمت پنجره دوجداره هافمن موثر می باشد. امروزه پروفیل upvc یکی از بهترین پروفیل هایی است که در بین تولید کنندگان محبوبیت زیادی دارد. در نظر داشته باشید که استفاده از پروفیل upvc که جز برترین پروفیل ها به حساب می آید باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

بدیهی است که اندازه  و ابعاد پنجره دوجداره هر چقدر بیشتر باشد برای ساخت آن مقدار بیشتری پروفیل به کار برده اند و این مورد روی قیمت پنجره دوجداره هافمن تاثیر می گذارد. از ویژگی های دیگرپروفیل میزان کیفیت، استحکام و دوام آن است. هنگامی که پنجره در معرض نور شدید آفتاب قرار می گیرد، در مقابل آلودگی و گرد و غباربوده یا رطوبتی به آن می رسد و همچنین دیگر شرایط محیطی اگر از پروفیل با کیفیتی برخوردار باشد درصد مقاومت آن بالاتر رفته و طول عمر آن تا مدت زمان زیادی افزایش می یابد.

پروفیل upvc هافمن یکی از مرغوب ترین پروفیل هایی است که بسیار مقاوم و بادوام بوده و روی طول عمر آن می توان حساب کرد و با رعایت نکاتی تا سالهای سال از مزایای آن بهره برد. جنس این پروفیل به گونه ای است که دچار حریق نمی شود و در هنگام آتش سوزی باعث وسیع تر شدن گستره آتش نخواهد شد. کاملا روشن است کارایی و کیفیت پروفیل، موثر در قیمت پنجره دوجداره هافمن و تفاوت قیمت آن می باشد.

  • یراق آلات

قطعات و یراق آلات از دیگر عواملی هستند که برروی قیمت پنجره دوجداره هافمن اثرمی گذارند. برند و شرکت تولید کننده قطعات، فناوری استفاده شده در ساخت آن و جنس تجهیزات و یراق آلات سبب تفاوت در قیمت می باشند. هرچقدر جنس قطعات بهتر باشد و برند سازنده آن از بهترین و معروف ترین برندهای تولید یراق آلات محسوب شود، قیمت پنجره دوجداره هافمن به نسبت آن تغییر می کند.

یراق آلات باید توانایی متحمل شدن وزن پنجره دوجداره را دارا باشند وبه کمک آن مشکلی برای بازو بسته کردن راحت پنجره وجود نداشته باشد. این تجهیزات و یراق آلات باید دربرابرسرمای هوا و گرما و حرارت آفتاب، رطوبت زیاد، باد و باران و… مقاوم باشند و چون در مکان های مختلفی از آن ها استفاده می شود باید در مقابل آب و هوای مناطق مختلف دوام داشته باشند و آسیب نببینند. بخشی از قیمت پنجره دوجداره هافمن به کیفیت و مرغوبیت این یراق آلات بستگی دارد.

  • شیشه پنجره دوجداره

یکی دیگر از مواردی که قیمت پنجره دوجداره هافمن را تحت تاثیر خود قرار می دهد جنس شیشه های آن است. شیشه به کار برده شده برای پنجره دوجداره باید دارای هیچ گونه خط وخش و آسیبی نباشند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند. ضخامت شیشه ها برای پنجره های مختلف می تواند متفاوت باشد. قیمت پنجره دوجداره هافمن با توجه به ضخامت شیشه استفاده شده آن تغییر می کند.

برخی به دنبال نوع خاصی از شیشه ها برای پنجره های دوجداره هستند به عنوان مثال به یک شیشه ضد ضربه نیاز دارند یا شیشه هایی که رنگی هستند، باید بدانید که این موارد در قیمت گذاری بی تاثیر نیستند.

  • لاستیک پنجره دوجداره

برای تولید پنجره دوجداره با کیفیت عالی، لاستیک پنجره بسیار اهمیت دارد. لاستیک پنجره مانند سایر اجزای پنجره دربرابر شرایط محیطی همچون گرما و سرما باید مقاومت داشته باشد و چون زمانی که پنجره بسته می شود فشار خیلی زیادی را متحمل می شود باید جنس آن طوری باشد که زیر این فشار آسیبی نبیند و تحمل بالایی داشته باشد. این لاستیک عایقی است که مانع از عبور هوای گرم یا سرد، دود و گرد و غبار، برف و باران،  و… می شود. در هنگام تعیین قیمت پنجره دوجداره هافمن قیمت لاستیک پنجره یکی از عوامل مهم و موثر است.

  • تجهیزات ساخت پنجره دوجداره

برای ایجاد فضای خلاء در پنجره های دوجداره به تجهیزات مخصوصی نیاز هست و برای استفاده از گاز آرگون در این فضای به وجود آمده باید حتما از کارشناسان متخصص کمک گرفت و این کار توسط آن ها انجام شود. اگر اینکار به درستی صورت نگیرد کارایی پنجره دوجداره با مشکل  روبرو می شود و مسائلی همچون عبور آب به داخل فضای میانی شیشه ها، به وجود آمدن بخار در فضای خلاء و… پیش می آید که نشان از استفاده نادرست از تجهیزات می باشد. پس باید کار را به افراد با تجربه و متخصص بسپارید تا چنین مشکلاتی رخ ندهد. این مورد هم در قیمت پنجره دوجداره هافمن تاثیر دارد.

مقایسه قیمت پنجره دوجداره هافمن با ویستابست

قیمت پنجره دوجداره هافمن در برابر پنجره دوجداره ویستابست کمتر است. پروفیل پنجره دوجداره هافمن قیمت پایین ترو مناسبی دارد اما همچنان از کیفیت بالایی برخوردار است. کمتر بودن قیمت پنجره دوجداره هافمن به خاطر ارزان بودن نوع پروفیل آن است و ربطی به کیفیت و دوام پنجره ندارد. اگر قصد خرید پنجره با قیمت ارزان و در عین حال باکیفیت و مقاوم را دارید پنجره دوجداره هافمن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست مقداری بیشتر از سایر پنجره ها می باشد و این افزایش قیمت بستگی به نوع پروفیل آن دارد، پروفیل ویستابست سنگین تر از پروفیل هافمن است. این پنجره از یکسری ویژگی ها بهره برده که قیمت آن را تحت تاثیر قرار داده است. در هر متر مربع قیمت پنجره دوجداره ویستابست تغییر می کند. اینکه چند عدد پنجره نصب می کنید، موقعیت مکانی شما چگونه است و هزینه نصب کردن پنجره چه مقدار خواهد بود همگی مواردی هستند که روی قیمت این پنجره تاثیرمی گذارند.

قیمت پنجره دوجداره هافمن-pasargadwin.ir

مقایسه قیمت پنجره دوجداره هافمن با وین تک

وین تک یکی از پروفیل های داخلی است که سالهای زیادی آن را برای تولید پنجره های دوجداره به کاربرده می برند. پنجره دوجداره وین تک در مقایسه با پنجره هافمن مقداری گران تر می باشد، همانطور که گفتیم این ارزان بودن پروفیل هافمن است  که باعث پایین آمدن قیمت پنجره دوجداره هافمن شده است نه کیفیت آن، کیفیت پنجره هافمن بسیار بالا بوده و نقشی در پایین آمدن قیمت آن ندارد.

قیمت پنجره دوجداره وین تک به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت آن با توجه به ابعاد، نوع یراق آلات، محل نصب و…  می تواند متفاوت باشد. قیمت پنجره دوجداره هافمن از پنجره وین تک پایین تر و قیمت پنجره وین تک نسبت به قیمت پنجره ویستابست کمتر است.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره هافمن

برای محاسبه قیمت روز پنجره دوجداره هافمن از هیچ شیوه و روش خاصی استفاده نمی شود بلکه قیمت مربوط به این ملزومات هم مانند دیگر انواع پنجره های یو پی وی سی، با توجه به نوع پروفیل مورد استفاده در طراحی مشخص شده و شما می توانید به روزترین قیمت پنجره دو جداره هافمن را از صفحه ی اصلی شرکت ما مورد مشاهده قرار دهید.

شما می توانید ابعاد دقیقی از چارچوب پنجره ی خود را برای همکاران ما ارسال کرده و قیمت مربوط به پنجره ی مدنظر خود را به دست آورید. تمام محصولات عرضه شده در وب سایت ما از گارانتی های بلند مدتی نیز برخوردار هستند که شما می توانید در صورت نیاز از گارانتی این ملزومات بهره مند شوید

پنجره-دوجداره-هافمن-پاسارگادوین

قیمت نصب پنجره دوجداره هافمن

نصب پنجره های دوجداره هافمن با پروفیل upvc از مرغوب ترین پنجره های داخلی است و دوام عمر پنجره به پروفیل upvc بستگی دارد. عوامل زیادی قیمت پنجره دوجداره هافمن را برای نصب تحت تاثیر قرار می دهند که از جمله آن ها می توان به نوع پروفیل upvc ابعاد، موقعیت مکانی، تعداد باز شو یا کشویی و… اشاره کرد. آگاهی از اندازه پنجره و تعداد بازشوهای آن برای مشخص کردن هزینه نصب ضروری است. با توجه به اینکه محل نصب در چه موقعیتی قرار داشته باشد هزینه نصب و قیمت پنجره دوجداره هافمن متفاوت است.

پنجره دوجداره هافمن باید طبق استاندار های لازم و با دقت به اصول خاصی نصب شود تا سبب  کسب رضایت استفاده کنندگان از کارایی آن گردد. وضعیت نصب و میزان فاصله آن برای حمل و نقل هزینه هایی را دربردارد که بر قیمت پنجره دوجداره هافمن افزوده می شود. چسب آب بندی، پیچ و مهره های به کار برده شده، برند و نوع فوم و موارد دیگر همگی در قیمت نصب پنجره دخالت دارند و در نهایت قیمت پنجره دوجداره هافمن را تغییر می دهند.

قیمت هر متر پنجره دو جداره هافمن

امروزه بسیاری از مردم به دنبال استعلام قیمت پنجره دو جداره هافمن از وب سایت ها و فروشگاه های مختلف هستند تا بتوانند یکی از مناسب ترین این پنجره ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید که برند هافمن از پروفیل های مقرون به صرفه ای برای تولیدات خود استفاده می کند که این امر نیز سبب شده تا قیمت پنجره دو جداره هافمن بسیار مناسب تر از دیگر برندهای موجود در بازار باشد.

در واقع شما می توانید با هزینه های معقولی، صاحب یکی از شیک ترین و بهترین انواع پنجره های یو پی وی سی شده و آرامش را به منزل خود هدیه دهید. همچنین قیمت پنجره دو جداره هافمن به شکل متری یا لنگه ای محاسبه می شود که شما می توانید به شکل آنلاین قیمت این ملزومات را از همین شرکت ما استعلام نمایید.

قیمت مربوط به پنجره های دوجداره هافمن با توجه به شرایط اقتصادی کنونی حاکم در کشورمان، دچار یک سری از مهمترین تغییرات شده است که پیشنهاد می شود در خرید این ملزومات نهایت دقت را خرج کنید

پنجره-دوجداره-هافمن-پاسارگادوین

قیمت انواع پنجره دو جداره هافمن 

قیمت پنجره دو جداره هافمن با توجه به انواع این پنجره های بسیار متغیر می باشد و شما می توانید در بررسی قیمت مربوط به پنجره های دوجداره هافمن، به این موضوع پی ببرید. از مهمترین و اصلی ترین انواع پنجره های دوجداره هافمن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–  پنجره های یک لنگه تک حالته هافمن _  پنجره های یک لنگه دو حالته هافمن

– پنجره های یک لنگه بالا بازشو هافمن _  پنجره های دو لنگه بازشو تک حالته هافمن

– پنجره های دو حالته با کتیبه هافمن _  پنجره های سه لنگه بازشو هافمن

پنجره های تک حالته با کتیبه هافمن

کلام پایانی

پنجره دوجداره هافمن و پنجره کشویی هافمن از جمله بهترین محصولاتی هستند که برند هافمن به تولید آن ها می پردازد. هر چه که زمان می گذرد این پنجره ها از نظر کیفیت بهتر می شوند و استفاده و نصب آن ها هم راحت تر می شود. پنجره های دوجداره برای زندگی شهری بسیار مناسب هستند. زیرا عایق بسیار خوبی دربرابر آلودگی صوتی، گرما و سرما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پنجره کشویی هافمن و یا پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سوالات خود را در زمینه انتخاب محصول و خرید بپرسید.

سوالات متداول قیمت پنجره دو جداره هافمن

مشخصات و ویژگی های پنجره هافمن؟

– قیمت پنجره دو جداره هافمن بسیار ارزان و مناسب می باشد.

– عالی ترین عایق حرارتی و صوتی

– نگهداری و نظافت بسیار آسان

– صرفه جویی در هزینه ها

– طراحی بسیار فوق العاده

مهم ترین فاکتور تاثیر گذار در قیمت پنجره ها چیست؟

با توجه به نوع پروفیل مورد استفاده در طراحی مشخص شده

انواع پنجره های هافمن کدام ها هستند؟

پنجره های یک لنگه تک حالته هافمن

پنجره های یک لنگه دو حالته هافمن

پنجره های یک لنگه بالا بازشو هافمن

گالری عکس